Punjenje auto klime Texa klima stanicom

AS Krsmanović


Pronalaženje curenja klima sistema na automobilu

AS Krsmanović

 

AUTO KLIME

 

Sa željom da budemo među najboljima i posvećenošću pružanja besprekorne usluge klijentima nabavili smo profesionalnu i kvalitetnu opremu za rad, servisiranje i održavanje klima sistema na vozilima.

 

TEXA automatska klima stanica za punjenje sistema klimatizacije vozila, dizajnirana je sa preciznim ciljem da kvalitetno i precizno ispita reciklira i napuni klima sistem na vašem vozilu.

Pored profesionalne automatske TEXA klima stanice za kontrolu i punjenje – (servisiranje) auto klime imamo i profesionalni alat za pronalaženje kvarova na klima sistemu vašeg vozila.

Kad su u pitanju kvarovi sistema kao što je curenje freona brzo i lako ih pronalazimo, ispitamo i saniramo zahvaljujući profesionalnoj  ’’Mastercool UV lampi’’, ’’Mastercool Raptor’’ elektronskom detektoru curenja freona i azot test setu za ispitivanje ispravnosti klima sistema.

Takođe vršimo brzo i kvalitetno varenje aluminijuma – cevi i hladnjaka gde se pojavila pukotina na kojoj dolazi do curenja freona na klima sistemu.

Sem pronalaženja kvarova na klima sistemu vršimo i remont kompresora savremenim i profesionalnim alatom. Pod remontom podrazumevamo sve moguće vrste popravki kao što je zamena špulne, remenice, ležaja na špulni, ležajeva u kompresoru, semeringa kompresora, elektro ventila….

Dezinfekcija klime

AS Krsmanović

AS Krsmanović

 AS Krsmanović

AS Krsmanović

AS Krsmanović

DEZINFEKCIJA VOZILA

 

Neprijatni mirisi (smrad) kad uključite grejanje ili hlađenje u vozilu. Većina vas to ignoriše i ne obraća pažnju na to a trebalo bi.

Golicanje u nosu ili svrab očiju kad palite klimu su dovoljan razlog da se javite nama radi vršenja dezinfekcije vašeg vozila.

Više faktora utiče na stvaranje neprijatnih mirisa u vašem vozilu a to su:

–        Pre svega izduvni gasovi vozila kojima smo izloženi i koji svakodnevno pomalo ulaze u vozilo

–        Duvanski dim – ako pušite u vozilu (duvanski dim prolaskom kroz ventilaciju sistema klime se lepi po zidovima)

–        Filter kabine – polen filter ili filter klime ako je prljav, nije redovno menjan ili čak nije ugrađen (neki misle da je to suvišna stavka)

–        Bakterije u sistemu

 

Golicanje u nosu, svrab očiju kad upalite klimu su reakcija vaseg organizma (alergija) na prisustvo bakterija u klima sistemu.

Tokom rada klime u autu stvara se vlaga. Uz prisustvo prljavštine i vlage dolazi do razmnožavanja bakterija koje u početku registrujemo kao neprijatan miris a kasnije kad postanemo osetljivi (alergični) na njih primećujemo golicanje nosa i svrab očiju.

Mi u AS Krsmanović za dezinfekciju vašeg vozila koristimo OZON GENERATOR  jer smatramo da je najbolje rešenje za sve gore navedeno.

Par reči o OZONU:

–        Ozon je gas koji je otkriven 1785.godine u blizini električnih masina, a njegova hemijska konstitucija je utvrđena tek 1872.godine.

–        Predstavlja alotropsku modifikaciju kiseonika sa tri atoma.

–        Osobine: bledoplav gas, neprijatnog i prepoznatljivog mirisa, reaktivne prirode, opasan u većim količinama.

–        Ozon se pod dejstvom UV zračenja u prirodi može javiti u stratosferi (11‐48km iznad površine Zemlje) i toposferi (0‐20km iznad površine Zemlje).  Ukoliko se javlja u stratosferi naziva se “dobrim ozonom”(ima zaštitnu ulogu za život na Zemlji), a ako se javlja u toposferi “lošim ozonom”(toksičan za žive organizme na Zemlji). Takođe se može javiti posle grmljavine i uređaja koji varniče.

–        Ozon je jako toksičan gas i smatra se najopasnijim gasom odmah posle fluora.

–        Pošto sva živa bića žive udišući kiseonik a ozon je njegova alotropska modifikacija efikasan je u uništavanju bakterija i virusa…

–        Takođe ozon je jako oksidacion pa je uspešan u otklanjanju svih neprijatnih mirisa pogotovu od duvana (čak i ako ste kupili auto u kom je prethodni vlasnik popušio pola duvanske industrije)

 

Zašto baš Ozon iako je tako opasan?

Da bi uništili bakterije u vozilu koriste se razni preparati (tečnosti, gasovi-dim i sl.) jednostavno rečeno razne vrste otrova.

Odlučio sam se za ozon najviše zbog toga sto je jako nestabilno jedinjenje i u vazduhu ne može da opstane duze od 40 min. najviše 1 sat a u vodi oko 5 min. posle čega je apsolutno bezbedno biti u prostoru koje je tretirano.

Na primer ozon ne može da se skladišti jer ako napunimo bocu ozonom i zatvorimo je posle 1 sata u njoj ćemo zateći ponovo običan kiseonik koji je 100% bezopasan.

Vozilo tretirano ozonom je (zbog njegove nestabilnosti) bezbedno i kvalitetno dezinfikovano zahvaljujući njegovoj toksičnosti. Inače ozon koriste i u bolnicama za dezinfikovanje prostorija.

Postoje razni aerosoli za dezinfekciju klime kao i dezinfekcija dimom a to su takođe opasni otrovi koji nisu zdravi a za koje smatram da ostaju u sistemu jedan period kako bi davali utisak čistog (zalepe se po zidovima ventilacionih sistema slično kao i duvanski dim što kod ozona nije slučaj).

Posle dezinfekcije ozonom moze da se oseti samo čist prijatan miris (kao posle kiše praćene grmljavinom).

AS Krsmanović

AS Krsmanović

AS Krsmanović

 

 

Današnja vozila su opremljenija sve više sa raznim elektronskim uređajima koja nam pružaju veću bezbednost, udobnost, komfornost i sigurnost u vožnji. Pa čak i sam rad motora i njegova kontrola su potpuno praćeni elektronikom i raznim senzorima. Da bi mogli profesionalno da pristupimo popravci pojedinih komponenti neophodna je dijagnostika.

Auto servis AS Krsmanović je opremljen sa najnovijim TEXA navigator TXTs dijagnostičkim uređajem. Zahvaljujući profesionalnom uređaju možemo sem čitanja i brisanja grešaka da vršimo razna testiranja i aktivacije komponenti, prilagođavanja i kodiranja (dizni, modula itd.) na svim vozilima od najmlađih do najstarijih (koja poseduju obd konektor).

Sem dijagnostike tu je i profesionalni tester akumulatora za proveru ispravnosti i stanja akumulatora uz mogućnost štampanja izvršenog testiranja.

Naravno ima tu još par alatki kojima se ponosimo ali ne moramo baš sve da otkrivamo.

AS Krsmanović

AS Krsmanović

AS Krsmanović

Kontrola stanja benzinskih motora

AS Krsmanović

Zupčenje Twin spark i multijet - mjet motora

AS Krsmanović

 

80% majstora radi zupčenje vašeg vozila samo pomoću markera (obeležavanjem ) i to bez adekvatnog alata (blokada bregaste, radilice itd.).

Motori koji poseduju varijator faze se NE MOGU tako zupčiti jer to pre svega utiče na radni vek samog varijatora a kasnije zbog kvara na varijatoru može doći i do oštećenja bregova na bregastoj osovini. To sve vas košta po dzepu bespotrebno.

Auto servis AS Krsmanović poseduje alat za zupčenje Fiat, Alfa, Lancia vozila, pojedinih Opel i VW Audi Seat Škoda vozila.

Kako se posao širi i od njegovih potreba mi upotpunjujemo potreban alat radi profesionalnosti i kvalitetnog vršenja radova na vozilima.

Ukoliko želite da radite veliki servis u AS Krsmanović servisu dođite ili nas pozovite kako bi smo proverili dali imamo sve potrebno radi pravilne ugradnje zupčastog kaiša. Za proveru su nam bitni tip – model vozila godina proizvodnje i slovna oznaka motora. Ukoliko nešto od alata nemamo dokupićemo potrebno ili nećemo prihvatiti posao jer kao ostali sa markerom vam nećemo raditi.

Takođe radimo kontrolu i zamenu kompletnog UK ulja u sistemu, proveru kompresije na benzinskim motorima, zamene ležajeva, pločica kočionog sistema, popravke na trapu itd.

Kad pomenuh trap dok drugi udaraju MACOLOM (teži čekić) po kuglama i sponama kako bi ih razdvojili i skinuli mi to radimo sa radafcigerom što čuva vašu kuglu i sponu i ne skraćuje im vek trajanja.